Hands in the air, like I don't care

Min blogg har fått sig lite av ett ansiktslyft. Snart är det min tur likaså. Är det botox, läppar eller kanske ögonfransar? Svår fråga.  Numera tycker jag att den är lite härligare att kika in på. Speciellt om man använder sig utav en dator. Vet inte riktigt hur ni går tillväga när ni har vägarna förbi här? För stunden så sitter jag och lyssnar på musik samt tänker. Jag tänker på vad som skall ske i veckan men framförallt hur morgondagen ska se ut. Imorgon är det nämligen invigning av Måndagsklubben och denna brud har tänkt kika förbi. Snarare lär det vara så att livet urartar och man har time of my life. Det brukar bli som så om man heter Nadja Carlborg. Mysigt eller inte, det tåls att diskutera. Jag gillar ändå mig själv och mitt liv, det är väldigt behagligt att vara jag för stunden. I veckan är det jobb som vanligt. Jag ska jobba hela juni ut vilket innebär att det är 30 dagar kvar på jobbet, tagga!!! Får man erkänna att jag redan har tröttnat? Varför är jag en sådan människa som tröttnar på allt och alla? Det är kanske på tiden att det upphör, hur ska annars mitt liv se ut om 4 år? "Nej chefen, jag orkar inte vara kvar här"(det har gått 3 veckor). Jag suger när det gäller denna typ av ansvarstagande. Det är mycket roligare att få vara spontan och fri. 
 
Denna söndag bjuder inte på en gnutt av söndagsångest. Snarare är jag väldigt förväntansfull. Framförallt längtar jag till balen nu på lördag. Alla kan väl sprida budskapet att jag INTE ska dansa bal så jag slipper dessa frågor titt som tätt. En fråga som jag fick besvara tusen gånger igår är också: "Är du nervös inför Australien?" Svar: How about att vi tänker på den tiden som är kvar. För just nu är det exakt vad som stressar mig. Idag är det 50 dagar kvar. Senast jag kollade vara det 56, ja ni. Livet springer förbi utan att vi har den blekaste aning om det. Hur som helst har jag i alla fall besämt att min blogg ska få överleva en säsong till. Jag måste ju hålla er uppdaterade angånede Aussielife.Dock vill jag ej skriva i censur, vi får helt enkelt se hur jag gör med det. Nuet som sagt. 
 
Imorgon är det jobb mellan 10-15, sedan ska jag fixa en outfit till kvällen och sedan blir det förkrök och sedan äre party party. SHT VAD TAGG JAG ÄR. Gårdagen var ett härligt smakprov inför vad som komma skall hehe