En dag som man blir glad av


Såhär lång är min lugg nu för tiden. Kul att den alltid är i vägen. Den stora fördelen med att den är så pass lång är att jag kan gömma mig från eventuella personer som jag ej vill stöta på :P Dock vill jag inte klippa den kortare utan snarare låta den växa ut. Med tanke på den kommande balen kan det vara skönt att ha en najs frippa. 

Träningen idag var hård men kul. Vi körde match med/mot killarna. Det var enbart jag och Tamara på träningen men det var en väldigt givande träning ändå. Man måste alltid fokusera så mycket mer när man kör med killarna. Sedan är de fysiskt mycket starkare vilket innebär att man måste vara smartare. Ibland går det, ibland inte men jag gör mitt bästa ändå. Mina höfter gjorde dock förskräckligt ont idag... Jag ska börja göra mina övningar ordentligt och sedan skulle jag behöva vila ett tag. Problemet är att jag inte riktigt hittar tid för vila men det är en annan femma. 

Nu ska jag äta ägg och annat gott och sedan ska jag sova. Är alldeles slut och imorgon är det en ny, händelserik dag! Vi hörs mer imorrn, godnatt bloggen