Zero/0

1. Har fått en crush på en människa som jag inte borde ha en crush på. Av det enkla skälet att vi inte kommer bo i samma land om 20 dagar. 
 
2. Dock finns det något ynka positivt i det hela och det är att vi kommer vara i samma stad de närmsta 4 dagarna
 
3. Överlag känner jag mig supertaggad men ändå inte på samma gång. Min jäkla bekvämlighet är uppriktigt jobbig just nu och det känns som att en del av mig vill stanna hemma i comfortzonen
 
4. Sandra kommer hem på måndag och det är det som jag ser fram emot mest i livet just nu. Till och med mer än vad jag ser fram emot att flytta. Förstår inte ens hur jag har överlevt i snart ett år utan hemma i samma stad. Jag kommmer aldrig vara helt mig själv utan henne. Dock värmer det mig att veta att hon alltid finns i mitt hjärta, vart jag än befinner mig i världen så bär jag med mig henne överallt. 
 
5. Mallis is coming right up och vi bor tydligen på världens lyxhotell which is pretty najs. Då ska jag sola, gå på spa, göra manikyr, klippa håret och annat skojigt. Jag ska verkligen njuta av sju dagar i paradiset. 
 
6. Nu försöker jag avgöra hur jag ska spendera mina sista 48 timmar i Sverige. Även det är jag kluven om. Antingen blir det värsta goodbye-party eller så bjuder jag enbart mina nära och kära och äter gott samt super tills vi stupar typ. Det återstår att se. 
 
Nu får jag ta denna vecka först. Jag kommer hem från Sundsvall söndag kväll. Under veckan ska jag blogga så mycket som det enbart är möjligt. Jag är dock inte säker på att det finns alltför mycket tid/ork till det. Jag och Katta ska ha så roligt tillsammans. Är verkligen supertacksam för att hon ska följa med, hade inte klarat detta kaos utan henne vid min sida.