Mmmh Marabou

Hi there, just got back home. Vi var iväg och åt dumplings. 

Jag hade aldrig ätit det innan och seriously, det var heaven. Ohh slår dock inte sushi men mmh det kinesiska köket äger hårt. Imorgon ska jag äta sushi eller kanske vietanisiskt. Det finns så himla mycket god mat här. Tur att jag tränar, annars skulle jag börja rulla fram. Efter maten blev det efterrätt, nämligen froyo. Även detta var underbart gott. Jag har verkligen bara ätit god mat under min vistelse här. Blir bara mer och mer förtjus i detta land för varje dag som går. När jag kom innanför dörren fick jag ett sms från mina föräldrar som ville skypa. Jag satte mig vid ytterdörren och pratade med dem i en kvart. De var just nu i Ystad och hälsade på Ulla. Det var fantastisk och se deras ansikten. Såklart att jag saknar dem, mer än vad jag är villig att erkänna för mig själv men eftersom jag ska vara här ett tag försöker jag undvika att tänka på det. Som sagt kommer de förmodligen på besök men tills dess ska jag försöka prata med dem en gång i veckan. Det värsta kommer vara vid min födelsedag men eftersom lilja fyller år strax efter mig hinner jag ha mina tankar på annat håll.