HattmaniaC


Springer runt med hatt nästan hela tiden nu för tiden. Dels är det praktiskt med tanke på att man kan gömma sig under den, i alla fall nästan. Det är även positivt när mitt hår står på enda när jag vaknar på morgonen hehe. Man blir även varm om öronen vilket är najs. Men den bästa anledningen är att ingen tycks lära känna igen mig med hatt + lugg :pPp man går säker på stan med andra ord. Jag längtar enormt mycket tills man kan springa runt i shorts, en oversize t-shirt, hatt och sneakers. Behöver sommar nu nu nu. Kul att mina föräldrar förmodligen ska försöka kolla iväg på en resa i utlandet i två veckor och lämna mig hemma :)) kommer behöva ha 24 timma uppsyn varje dag för att jag inte ska få ångest över att de blir bruna och glada medan jag sitter i skolbänken.. Yey

Tycker även jag ser mindre ut som Loreen om jag bär hatt haha. Har fått lite smått ångest över min lugg. Visst, det är fint men jag känner knappt igen mig själv när jag kollar mig i spegeln. Det är en kombination mellan mig själv när jag var cirka fem år gammal och en mycket äldre mig. Jaja, det är bara hår och det växer ut men nästa gång ska jag kanske inte vara så drastisk med mina beslut.