En dag som passar bakfyllan bra

Är för sliten för bilder 

Nu är jag helt utmattad som människa. Det har varit en väldigt lång dag med simskola, städ i mängder och mys nu på kvällskvisten. Christoffer hjälpte mig att laga lite saker som gick sönder igår vilket gjorde mig superglad. Vet inte alls vad jag skulle göra utan händiga människor. Det ironiska i detta är att jag inte tog sönder någonting igår!!! Vanligtvis brukar det vara som så att jag tar sönder saker men inte denna gång minsann lol. Istället var det några jäkla mupps men det var inte så farligt trots allt. Min handyman kunde fixa det mesta vilket gjorde mig nöjd :) Helt klart värd dag idag trots brist på sömn. Har alltså sovit cirka två timmar i natt men ändå hunnit med massor skojigheter. Det var väldigt skönt att komma bort från lägenheten och bara mysa lite. Vi kollade på big hero 6(hoppas den hette så). Jag såg den med en kompis förra veckan och det är verkligen min typ av film. Älskar animerade filmer och även filmer med en gnutta humor. Troligtvis är det så att jag inte alls har någon humor eller isf en väldigt barnslig humor men men. Jag tycker verkligen om mitt lag massor. Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det men jag menar det från mitt hjärta. Vi är ett gäng assköna brudar och man kan inte låta bli att tycka om alla massor. Ikväll myste vi bara och skojade. Sådana kvällar behövs också ibland. Selma var här vilket gjorde det hela ännu roligare. 

Imorgon är det match vid 18:00 här i simhallen. Innan det blir sömn ska jag dock fixa med tvättstugan. JA JAG HAR TVÄTTSTUGA PÅ MIN BAKISDAG!! Hur duktig är inte jag??? Sedan blir det sömn till klockan 14:00 imorrn. Behöver verkligen ta igen en alltför rolig dag igår