this was exactly what I needed

Denna träning var bäst. Vi hade först ett hårt simpass och trots min förkylning lyckades jag ligga i rätt bra ändå. Bec och Ali är simmare sedan innan och wow, de är grymma men jag försöker hänga med så gott jag kan. Är fortfarande rätt confused över att de simmar på fel sida(i mina ögon). Jag märker att jag är mycket snabbare på 25 och 50 än 75 och 100 m och det gör de också. I slutet av simpasset körde vi relay mot juniorerna. 25m per person och vi vann med någon milisekund YEAH. Efter det började vi bolla och sedan körde vi match mot juniorerna. Några av dem spelar vanligtvis med oss i States 1 men idag körde vi States 1 mot 18 oy. Det var inte direkt en jämn match men det var en kul match. Jag gjorde en hel del grejer som jag är stolt över, både i anfall men även försvar. Tidigare har jag inte varit den bästa försvarsspelaren men idag berömde de mig för det. SÅ JÄKLA GRYMT! Gud vad jag har saknat att spela match. Här är detta vår första träningsmatch so far och jag älskade det. Mer av sånt! Killarna satt och kollade på medan vi spelade och efteråt kom en kille fram till mig och snackade lite. Något som är helt annorlunda i jämförelse med Sverige är att alla är så framåt. Vill de ha någonting, så tar de det helt enkelt. 
 
Efter träningen pratade jag med Big Al om att skaffa utrustning. Tills matchen på tisdag ska jag få en Collegians baddräkt och sedan kommer allt annat sen. Det är en äldre herre, Emilys farfar som är så himla snäll mot mig. Efter varje träning frågar han hur jag mår och det är även han som har sett till att jag får skjuts hem ifrån träningen. Ali bor nämligen i New Port, rätt nära mig och har erbjudit sig att köra hem mig efter varje träning. Det är verkligen gulligt av henne. Efter träningen hoppade vi in i bilen iförd baddräkt och handduk och sedan bar det av hemåt. Under vår lilla bilresa hann vi prata rätt mycket. Hon är hur trevlig som helst och har lovat att hjälpa mig med en hel del saker vilket är awesome. Bland annat har hon fixat så att jag kan börja simma med en grupp i veckorna. Sedan har hon bestämt att hon ska hämta och lämna mig efter varje träning. Ingen av dem verkade tycka om att jag åker tåg om kvällarna. För mig har det inte varit några problem men för dem har det tydligen varit asjobbigt. Gulligt att de bryr sig om mig<3 Det visade sig även att jag har träffat Ali förut. Hon har nämligen spelat två säsonger i Grekland och jag har sett henne spela när vi var i Volgameni. Tänk vad världen kan vara liten ibland?