New week, nya challenges

Nu sitter jag i sängen och gör dagens sysslor. Imorgon är det måndag vilket innebär ny vecka. Jag försöker ta en vecka i taget och hittils går det utmärkt. Det är mycket skoj som händer nästa vecka, framförallt med polon. På fredag åker jag även till Pottsville och äntligen blir det lite värme! Åh vad skönt det ska bli att kunna gå omkring i klänning och må awesome. Till kvällsmat åt jag en hel vitlöksklyfta. Ali beodrade mig att göra det och medan jag åt den grät jag som ett litet barn. När jag var på stan köpte jag även en kräm som man smörjer in på bröstet och halsen. Jag köpte även ett par tabletter som tydligen ska vara bra mot förkylning. Vi får se hur det går med denna dunderkur men jag mår redan bättre. 
 
Måndag: 
Gym
Practise with Richmond boys
 
Tisdag:
Game against Footcray
 
Onsdag:
Running session
Practise with Collegians
 
Torsdag:
Swimsession
 
Fredag:
Going to Pottsville
 
Lördag:
Potsville

Söndag: 
Potsville 
 

Jag missar förmodligen träningen på söndag vilket suger. Efter dagens träning känns det verkligen bra med laget. Collegians är inte speciellt omtyckt här verkar det som. Varken de som jag har pratat med från Esedon eller Richmond verkar tycka om oss. Varför vet jag inte. I och för sig känner jag mig mest som en utböling och försöker vara kompis med alla. Jag vill verkligen inte skapa mig några fiender här utan jag är enbart här för att spela polo. När jag pratade med Ali om att spela i national team sa jag bara att jag helt enkelt vill spela polo och ha kul. Det säger jag till alla som frågar, för även om det är viktigt för mig att utvecklas vet jag att det ligger hos mig själv. Jag måste jobba om jag vill bli bättre. Det kvittar om jag kommer med i laget, huvudsaken är att jag försöker och vill det. Det finns ingenting jag vill hellre och när denna förbannade förkylning är över ska jag kicka ass. På tisdag måste jag spela det bästa jag kan. Även om jag inte känner de andra tjejerna ännu måste jag börja skapa mig ett rykte i poolen, på ett bra sätt. Nu är jag enbart leftie from Sweden but now I want to be the awesome leftie Swedish who always kick ass.
 
 Det är fyra stycken tjejer som är skitduktiga och som jag har massor att lära mig av. Varje träning ska jag kolla på dem och lära mig.
 
 saknar er ändå