Q/A

 
1."Varför får man aldrig se bild på dig och magnus?"
 
2. "Är du och Magnus tillsammans eller inte? "
 
3. "Playade du bara din förra kille eftersom du så snabbt hittade en ny kille? "
 
Jag svarade på den första kommentaren direkt men jag kan väl lika gärna svara här när de anda frågorna också rör Mange boy. Jo, jag kan absolut lägga upp en bild på mig och Magnus tillsammans. Dock har jag en tendens att inte ta bilder på mig och en kille eftersom det brukar gå åt helvete(haha optimisten har talat) och då är det inte alltid kul att ha kvar massor pussigull bilder :p på min lånemobil har jag 0 bilder på oss tillsammans, på min andra mobil har jag kanske någon enstaka, mest bilder på honom själv tror jag och i övrigt kanske det finns max 10 bilder på oss tillsammans och då har vi ändå känt varandra ett bra tag/umgåtts mkt genom åren. Sedan tycker jag det allmänt känns lite awkward att outa bilder sådär men visst visst, såklart ni är nyfikna på vem idioten är som pallar umgås med mig, jag förstår er och frågar honom samma sak varje dag ;) 
 
Jag och Magnus hänger väldigt mycket och han är en supernära människa till mig. Jag ville inte skriva vän för han är mer än en vän för mig :) Vi har dock bestämt att vi inte vill sätta etikett på allt till hundra procent just nu med tanke på rådande omständigheter(och nej, ni vet inte om de rådande omständigheterna och kanske får ni aldrig reda på dem). Hur som helst så har vi bägge skäl till att ha en väldigt avslappnad relation. Jag känner hans familj bra och han känner mig familj bra så det är inga frågetecken. Han är en viktig del i mitt liv just nu och jag vet att det är ömsesidigt. Huvudsaken för mig är att jag är trygg i honom och diggar att umgås med honom :D och så länge han litar på mig och tycker om mig så tänker jag inte ifrågasätta något. Ibland är det skönt att bara få umgås med någon bara för att man känner för det. Och jag känner för att hänga med honom, därför kommer jag göra det.
 
HAHAHA, nej nej nej nej och återigen nej. Jag playade absolut inte "den förra killen". Inte för att vi hade en sådan relation but still :) Jag tyckte väldigt mycket om honom och det vet han om. Och det var inte direkt så att jag hittade Magnus på Badoo eller Myspace(det är väl en dejtningssajt??) utan vi har känt varandra ett tag. När han flyttade till Linkan bestämde vi oss för att börja umgås mera och så hände det väl bara. Vi har alltid haft en awesome relation och just nu är den väl mer än awesome. Men nej, jag playade inte honom utan jag hade känslor för honom och tycker fortfarande att han är en fin kille som förtjänar det bästa!! :)