Oh happy day


Idag var det nog den skönaste träningen på länge. Vi simmade lite, passade lite och gjorde lite övningar. Det var inte jobbigt men det var ändå skönt att sträcka ut kroppen och bara få simma lite. Vi fick låna en serbisk målvakt och hon var sjukt söt så varje gång jag sköt på henne så log jag mot henne eftersom jag ville se henne glad. Jag gillar verkligen vissa av serberna här. De är väldigt utåtriktade och snälla. Även om det är fight i vattnet så verkar de inte ta med det på land. Jag och en tjej hade en liten intrig häromdagen där hon svor åt mig på serbiska. Jag svor sedan tillbaka men sedan var allt bra. Varken hon eller jag var långsint. Det är extremt skönt med människor som inte hänger upp sig på detaljer. Jag tycker det är så extremt jobbigt med folk som ältar fram och tillbaka. Det är mycket hälsosammare att bara "let things go". 

Efter träningen kom serben fram till mig i duschen och frågade hur gammal jag var. Jag sa att jag var 19 och hennes svar var: "what?" Jag släppte det men var tvungen att fråga pga nyfiken varför hon reagerade som hon gjorde. Det visade sig att hon trodde att jag var äldre, mycket äldre :/ haha hej åldersnoja. Så nu har jag tänkt på det hela kvällen. Hej dubbelmoral :)) 

Nu ska vi sova. Imorrn ska vi upp vid halv 8 och vid halv 9 är det träning. Tjoho