Malmö baby

Hello there guys!
 
Nu är jag alltså framme i varma Malmö- say what? Det är fint väder och jag sitter inne på ett dumt lager. Solen lyser utanför och är allmänt depress. Vi åkte ifrån Linkan vid 5 imorse. Jag somnade runt 3-snåret. Jäkla dygsrymt.. Hate it :( Sov i kanske 3 av 4 timmar på vägen ner och nu har jag suttit framför datorn hela dagen. Inte det minsta roligt men pengar är pengar. Hade lovat mig själv att aldrig hålla på med siffror men hittils har jag räknat så att jag snart storknar.. Fy bubblan. Jag har tagit studenten, låt mig vara. Jag är sjukt opepp. Sjukt trött och vill bara sova. Mobilförbud har vi också.. Love life. Det är i och för sig bra för mig, aka mobilnörden. Men jag saknar min bebis redan. Det är nu 8 timmar sedan jag såg min Brad(min mobil har ett namn och jag har en släng av abstisens). Som ni märker är jag antingen bitter men har bara 12 timmar imorrn och kanske 8 på onsdag. Sedan är det ju SM-VECKAN!!!!!!!!! TAGGISH<333 Klockan sju ikväll är jag tillbaka i verkligheten. Då kommer massor roliga inlägg. Ja, jag kan faktiskt vara rolig ;) inte som Özz Nújen, men ibland har jag mina stunder här i livet. HEJA MIG