Wow



Way out west nästa torsdag och pga en liten detalj är jag nu så överpepp att det nästan är löjligt. Ska hänga med en kille från Norrköping är det tänkt. Han är fett snäll och vi lär ha det riktigt gött tillsammans. Sedan är det väl några tusen till där! Det blir torsdag till söndag som planerat och jag vill genast åka dit. Nu nu nu. Jag har blivit lovad av en kompis att få se Göteborg och hur bra är inte det?!?!?! Can we please go now?  Det bästa med way out west är att så sjukt många bra band/artister ska dit. Kanske inte som Bråvalla men det är en hel del godingar som inte går av för hackor. Bland annat Outkast, The National, Maggio, the neutral milk hotel, little dragon, Rebecka & Fiona, Icona Pop osv. Det blir sjukt bra röj och lätt att lillindi ska vara där då!!  Så jag måste dit. Den saken är säker. Det spelar ingen roll, om jag så behöver gå eller krypa dit. Jag ska till Göteborg nästa torsdag och leva livet. Fy vad underbart. Det kommer garanterat bli den upplevelsen som gör min sommar. Utan tvekan alltså <3333 

Jag vill redan packa väskan och åka. Så tagg är jag