Mäktigt

Jag kom en minut sent till träningen och en minut efter att jag hade anlänt så var jag i vattnet och det var underbart. Att få sträcka ut kroppen, dämpa tankarna och låta musklerna jobba. Jag hör verkligen hemma i vattnet, den saken är säker. Jag mår så fruktansvärt bra på träningen. Jag har inte insett och uppskattat det förrän idag. Jag mår bra av alla underbara människor därnere. Jag tycker om varenda en av dem. Jag mår helt enkelt bra och trots att man kanske har haft en jobbig träning så går jag alltid därifrån med ett leende på läpparna: en lättnad, en glädje. Är det inte lagsammanhållning så vet jag inte vad och nu är det även så att resan till Kreta är bokad och jag kunde inte vara mer lycklig :) 

Det var även skönt att träffa Lovisa. Hon är en sån där vän vars närvaro får en att bli så fruktansvärt glad och trygg. Hennes lugn lugnar mina hispiga indigener och alla borde verkligen ha en vän som henne. Jag ser verkligen fram emot att ha en hel vecka tillsammans med henne i Kreta. Det kommer bli bra skit :D 



Den här bilden är så bra och så sann!