Nu är jag glad igen



Kollar på en helskum film: "All long way down". Den handlar om fyra personer som träffas under konstiga omständigheter, de vill alla hitta ett sätt att fly livet och verkligheten. Det är verkligen en fin film och en bra historia om hur allting löser sig förr eller senare. Men även att de oväntade vänskaperna ofta är de bästa. Den ger mig hopp om att det finns människor därute som tar hand om varandra oavsett vad och det gör mig lugn i hjärtat :)) 

Imorgon ska jag shoppa!!! Oj oj vad det ska handlas kläder. Jag ska även träffa min älskade farmor och ha lite kvalitetstid med henne och förhoppningvis min bror. Det blir även vårdcentralen en sväng(mitt andra hem) och på kvällen blir det planering + träning. Det blir en bra dag imorgon, det har jag bestämt och jag har lämnat det förflutna där det gör hemma.