Superpower

Min superkraft: 

Om jag var tvungen att välja bland alla coola superkrafter så skulle jag garanterat välja förmågan att kunna bli osynlig. Tänk så mycket man skulle kunna uppleva om man inte alltid var synlig. Tänk så mycket mer man skulle våga göra. Så mycket mer man skulle få möjligheten att erfara. Genom att vara osynlig så skulle jag inte använda det till något negativt, som typ att spionera på folk utan jag skulle använda det till ett gott syfte. Typ som att förhindra olyckor ifrån att inträffa. Tänk vad mycket man skulle kunna åstadkomma om man var osynlig. Man skulle verkligen kunna vara på rätt plats vid rätt tid. Det enda nackdelen som jag egentligen kommer på med osynlighet vore att man skulle exakt kunna få reda på vad som sas om en själv när man lämnar rummet. Man skulle få reda på den nakna sanningen, utan försköning och det skulle jag verkligen vilja göra. Jag skulle ibland vilja exakt vad folk sa och tänkte men det är ju deras tankar och jag tror på att det man tänker ibland är svårt att få ner i ord. Därför vore det en fantastisk gåva att ibland, jag säger inte alltid, kunna ta reda på hur folk pratar om en.