Livet

Holy cow! Någon har varit upptagen alldeles för mycket dessa 48 timmar. I lördags så skrev jag högskoleprovet för första gången, det var rena pinan och jag trodde att det skulle gå skitdåligt men icke sa nicke. Enligt min åsikt så köttade jag sönder det där sablans provet trots att jag var så fruktansvärt trött och frustrerad efter cirka fem timmars provtid. Så nu ska jag, Sandra, Aljosa och några andra starta en studiecirkel och skriva 2,0! Så det så! 

Senare på kvällen, när jag hade ätit lyxmiddag med krabba och champagne så drog jag hem till Sandra. Eller först så möttes tjockisarna på stan för att köpa Cola och godis och sedan rullade vi hem till Sandra. Kollade på Torka aldrig tårar utan handskar, grät som små barn, hängde på badoo, grät lite till och åt massor godis. Sedan höll vi på att tömts oss till klockan fyra på morgonen och sedan så blev det sängen. 

Kom hem ifrån Sandra runt 12 och nu har jag typ legat halvdöd i min säng. Väskan är packad och jag är redo. Kl 21 drar vi härifrån. 22 grader! Bikinin är fan med asså!