Saker jag tycker om:

*Jag älskar varma och sena sommarkvällar 
* Jag älskar att vara ute när det är mörkt ute, sure jag är rädd för mörker men om man har sällskap med en underbar vän/kille så kan det vara det bästa som finns.
* Jag älskar att sova, speciellt när man är så trött att ögonen tyngs ner. Då älskar jag att ge efter och låta sömnen ta över.
* Jag älskar min familj och släkt, ALLA mina vänner, nära och kära och många andra. Jag är en mycket kärleksfull person och kan med handen på hjärtat ärligt påstå att jag inte avskyr en enda person. Man kan säkerligen bli arg men ilskan lägger sig alltid. 
* Jag älskar att spela vattenpolo, framförallt matcher. Den adrenalinkicken som jag får då kan knappast mäta. Det är som att sväva på moln. Det är då jag är som lyckligast, när det är jag och mitt lag tillsammans. 
* Känslan när man stiger av flygplanet och värmen kommer smygandes må vara en av de bättre känslorna i livet
* Jag älskar att resa
* Jag älskar att shoppa, att hitta fina kläder och att få känna mig fin
* Jag älskar känslan av att vakna upp utvilad
* Jag älskar att duscha samt att sjunga i duschen även fast jag sjunger falskare än Rebecka Black
* Jag älskar sommaren
* Jag älskar snö men ogillar kylan. 
* Att åka snowboard tillsammans med Ebba är bland det roligaste som finns
* Jag älskar att kolla på film, speciellt med trevligt sällskap. 
* Jag älskar att gosa och kramas. Jag är som sagt en kärleksfull människa
* Jag älskar musik, jag lever i princip för den
* Jag älskar godis, jag är världens godisgris och skulle kunna äta godis frukost, lunch samt middag om jag fick
* Jag tycker om Honom eller nej, jag älskar honom. 
* Jag älskar att skratta. Jag är en mycket positiv och glad människa och skrattar så fort jag får chansen. Jag är nästan alltid lycklig och det känns kanon.
*Jag älskar staden London, alla röda bussar, Big Ben, allting med staden. 
* När jag var liten så ville jag gifta mig med en britt bara för att jag anser att deras dialekt är så attraktiv
* Jag älskar att rida, min älskade Flash, åh vad jag saknar honom
* Att få klä upp sig för någonting speciellt 
* Att få känna sig älskad
* Kläder, i alla storlekar och färger
* Glass
* Drömmar
*Framtiden och dåtiden
*Min farmor 
* Mina bästa vänner
* Att vara uppe sent och bara vara med mina tankar, precis som nu 
* How I Met Your Mother och andra serier 
* Jag älskar ögonblicket då man kollar in i en killes ögon och han ser på en med kärlek i blicken 
* Jag älskar att se mig själv i spegeln och tycka att jag ser strålande ut 
* Jag älskar att träna 
* Känslan när man får toppenbetyg är oslagbar, det gäller alla prestationer
* Jag älskar att ge och få presenter
* Jag älskar att göra någon lycklig och få den att skratta