Smartass

Det bästa med att ha fullt upp i livet måste garanterat vara att det inte finns tid över att stanna upp och reflektera för jag har insett att när jag väl stannar upp för att andas så förlorar jag mitt målmedvetenhet. När jag väl har börjat med någonting så vill jag få det avklarat, oavsett vad det är här i livet. Jag hatar att lämna saker ogjorda och därav som jag bara fortsätter trots att jag ibland skulle behöva stanna upp för att orka lite till. Jag har insett att jag, 9/10 fall egentligen skulle behöva tagga ner några kilo men samtidigt så gillar jag att ha många bollar i luften, jag hatar att vara rastlös. Hatar att inte ha saker och ting planerade och därav som jag oftast planerar in alltför mycket, lovar bort mig till alltför många olika saker.

Det är cirka två veckor kvar till sportlovet och till dess tänker jag bara tuta och köra samt hoppas på det bästa. Snart är 2:an slut och 3:an kommer att bli så mycket bättre för mig om jag får säga det själv. Nya kurser som jag har valt själv, saker och ting som inspirerar mig på ett annat sätt. Det kan bara bli bättre. Så mycket bättre. Nu nalkas det poloträning med ett gäng härliga bruds. Me gusta