Svar:

Hej Karin! Vet inte om jag känner dig personligen men så vitt jag vet så har jag ingen inom polovärlden eller min närmaste krets som heter Karin men trevligt att råkas :-)


Jag ska alltså inte åka till USA detta år. Det var mycket fram och tillbaka, olika viljor, olika saker som hände som fick mig att stanna. Jag ville åka fram tills jag inte ville det längre. Jag var överlycklig till att bli ängslig och tillvaron var som en berg och dalbana. Inte var det bättre att mitt privatliv var upp och ned och att jag varken visste ut eller in. Men ja, när det kommer till kritan så önskar jag kanske ibland att jag hade beslutat mig för att åka dit men det rörde sig om en sådan lång tid och mitt liv var för komplicerat för att lämna just då. Kanske hade det varit enklare att åka nu men nu, just idag är det tyvärr försent. Jag kommer därför stanna kvar i Linköping och gå klart gymnasiet innan jag beger mig ut i den stora världen. Jag har dock visioner om hur jag vill att våren 2014 samt hösten skall se ut men detta är inte något som jag kommer gå in på djupet på då jag fortfarande velar i vad jag vill i framtiden.


USA är min dröm och förhoppningsvis min framtid i juni nästa år men jag väljer att jobba för nuet så får vi helt enkelt se vart jag befinner mig. Jag lär troligtvis hetsa/peppa/tagga galet mycket här när järnet väl är varmt.